wtorek, 18 sierpnia 2009

trondheim na szybko

witam! dzis dzien poswiecony ogolnie pojetemu lenistwu. maly wypad na miasto w przerwie miedzy jedzeniem a jedzeniem zaowocowal tymi srednio ciekawymi zdjeciami. mieszkam sobie w budynku po zrewitalizowanej fabryce. fajnie ze sie tak da...mile przytulne mieszkanko. z miasta wygania mnie deszcz, wiec wracam do internetowego okienka. Tom napisal ze wieczorem bedzie w Trondheim. Moze jakis wspolny wypad na miasto zaliczymy? Ja w kazdym rzie jutro ruszam dalej. W strone Trolstigen...i innych atrakcji poludniowej norwegii

moze troche o sprzecie fotograficznym: coz, wlasciwie to sam nie wiem jak te moje zdjecia sie prezentuja bo moge je ogladac jedynie na malym ekraniku. wiem tylko ze obiektyw 28-105 ktory kupilem tuz przed wyjazdem na allegro to wielkie mydlo. nie lubie go i czasem zamiast niego uzywam 50-tki ktora zkolei jest tak ostra ze kaleczy oko. mysle ze lepiej wyjde na kadrowaniu z 50mm niz z pelnych 105mm. wniosek...czeka mnie spory wydatek na jakis dobry podrozny obiektyw (np.24-105?) jacys chetni sponsorzy? :) wogole mam juz troche obraz jak lepiej sie fotograficznie do takiego rowerowego wyjazdu przygotowac, ale to wymaga duzego nakladu pewnej materii ktorej po powrocie do polski napewno nie bede mial ani ani...:-)

z iloscia miejsca na karcie nie jest zle. zapelnilem narazie 8gb, duuzo zostalo. moze dlatego, ze kasuje te co definitywnie nie wyszly. baterie mam 3 ale zupelnie ich nie uzywam. w zupelnosci moglbym z jedna lub dwoma sie obyc. prad jest na tyle czesto ze nie ma problemu. zastanawialem sie czy nie przejsc na robienie RAWow, ale nie chcialo by mi sie tego potem obrabiac :) ...to tyle technicznej gadki











1 komentarz:

  1. Podoba mi się jak to wszysto opisujesz, co u Ciebie, Twoje przygody itp. Napisz coś o rowerze - jak się sprawuje. Pozdrowienia z Koszalina

    OdpowiedzUsuń